keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Kortteja kevään juhliin

Moikka!

Tässä taas näitä kortteja silmällä pitäen kevään ja kesän juhlia. Iltaisin olen väritellyt leimakuvia ja päivällä on sitten nopsa koota kortteja valmiiksi. Kortit on tehty aika samalla kaavalla. Eilen tuli tuo ylppärihattuleima Nea-Ideasta ja iihaaaniaa teippejä teippitarhasta. Voitin P*skiksesta 10 e:n alennuskoodin Teippitarhaan ja pitihän se sitten heti käyttää..

Tällaisia ihanuuksia sieltä tuli.


Sitten niitä kortteja. Ensin taas Arttia. Vaikka äipälle tai sitten koulunsa päättävälle.




Sitten pari pirtsakkaa korttia ylioppilaalle. Kaupan kortit on aina niiin vakavia..



Kyllä meille taitaa se BigShot kotiutua..

Terkuin Kaisa

3 kommenttia:

  1. Hienoja kortteja ja oih miten houkutteleva teippipino. Mun on ensin saatava tiettyjä materiaaleja tuhottua reippaasti - ennenkuin saan noita mennä shoppailemaan itsellekin.

    Mutta miten sinä nyt BigShottin olet lankeamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täällä on meneillään kanssa operaalio vanhat pois ennen uusia.

      Lankesin juu tuohon BigShottiin. Kauan olen asiaa miettinyt ja tänään sitten ostaa paukautin. Minua kiinnosti erityisesti kyseisen laitteen monikäyttöisyys. Laitteella kun voi tehdä muutakin kuin leikata paperia. Stansseista minua kiehtovat erityisesti Timpan stanssit. Sateenvarjomies on niiin ihana, rosettistanssin jo ostinkin. Kun löytäisi monikäyttöisen kirjainstanssin..

      Poista

Kiitos kun kommentoit!